Název:
Strategická koncepce malé distribuční firmy
Překlad názvu:
The Strategic Conception of Small Distribution Company
Autoři:
Brázda, Lukáš ; Šmíd, Rudolf (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem diplomové práce bude navrhnutí strategie a vytvoření plánu malé distribuční firmy , aby byla nadále chopna udržet si své postavení na trhu, byla konkurenceschopná a vykazovala udržitelný rozvoj.
The intention of this thesis is a strategy suggestion and a work out of a plan for small distributional company to enable it to keep its trade position, its competitiveness and that it would show sustainable development.
Klíčová slova:
distribuční činnost; služby; strategie malých a středních podniků; vedení změny; distributional activity; leading changes; services; strategy for small and medium-sized enterprises
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/12339