Název: Analýza trhu reklamních agentur na Českobudějovicku
Překlad názvu: The analysis of advertising agencies market in the region of České Budějovice
Autoři: RANFTLOVÁ, Edita
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza trhu; nabídka; reklama; reklamní agentura; advertising agency; advertisment; market analysis; supply
Citace: RANFTLOVÁ, Edita. Analýza trhu reklamních agentur na Českobudějovicku. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/19585

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-55307


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet