Název: Analýza využití regionálního marketingu při řízení vybrané obce
Překlad názvu: The Analysis of Marketing Methods Usage in Managing a chosen Town
Autoři: FIALA, Jakub
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; Marketing; marketingové řízení města.; marketingový mix; communication mix; Marketing; marketing managing a town; marketing mix
Citace: FIALA, Jakub. Analýza využití regionálního marketingu při řízení vybrané obce. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/20290

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-55226


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet