Název: Analýza marketingového prostředí firmy
Překlad názvu: Analysis the marketing environment of a company
Autoři: BOČEK, Antonín
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: makroprostředí; Marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; mikroprostředí; Porterův model pěti sil; STEP analýza; strategický marketing; macro enviroment; Marketing; marketing enviroment; marketing mix; micro enviroment; Porter´s five forces; STEP analysis; strategic marketing
Citace: BOČEK, Antonín. Analýza marketingového prostředí firmy. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/19386

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-55037


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet