Název:
Analýza marketingového prostředí firmy
Překlad názvu:
Analysis the marketing environment of a company
Autoři:
BOČEK, Antonín Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. Na část teoretickou a část praktickou. První část zahrnuje teoretické koncepce zaměřující se na danou problematiku. Druhá část, praktická, zahrnuje zpracování samotné analýzy. Závěr bakalářské práce obsahuje návrhy pro budoucí vývoj.This bachelor studies analyses of marketing environment - internal and external. It consists of two parts. First part contains theoretical conceptions of thema. Second part is practical and develops analysis. End part contains suggestions for getting better market place position.
Klíčová slova:
makroprostředí; Marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; mikroprostředí; Porterův model pěti sil; STEP analýza; strategický marketing; macro enviroment; Marketing; marketing enviroment; marketing mix; micro enviroment; Porter´s five forces; STEP analysis; strategic marketing Citace: BOČEK, Antonín. Analýza marketingového prostředí firmy. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/19386