Název:
IS jako konkurenceschopnost daňových a účetních kanceláří
Překlad názvu:
Analyse of tax company´s web pages like a competitive strenght factor
Autoři:
Nedbálková, Kristýna ; Janů, Ondřej (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce pojednává o vztahu marketingu a internetu jako konkurenceschopného prvku. Obsahuje návody, postupy a potřebné informace k utvoření optimálního řešení a tím ke zvýšení prosperity a reklamy firmy.
This bachelor´s thesis deal with forming marketing and internet like a competitive strenght factor. It includes directions, procedures and necessary informations to form optimal image and that carry to enhance firm prosperity and firm advert.
Klíčová slova:
Internetový marketing; reklama na internetu; SEO; uživatelská přívětivost; webová prezentace daňových kanceláří; Internet marketing; internet promotion; SEO; tax company´s web sites; user friendly interface
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/15886