Název: Internetový marketing
Překlad názvu: Internet marketing
Autoři: ČERNÁ, Jana
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Internet; internetový marketing; internetový obchod; komunikační mix; marketing; marketingový mix; uživatelé internetu; commucation mix; e-shop; Internet; internet marketing; internet users; marketing; marketing mix
Citace: ČERNÁ, Jana. Internetový marketing. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/16105

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-54255


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet