Název: Péče o klíčové zákazníky mobilních operátorů v České republice
Překlad názvu: Care about keys customers of mobile operators in Czech Republic
Autoři: JANDOVÁ, Anežka
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CRM; mobilní operátor; nepřímý prodej; péče o klíčové zákazníky; Customer Relationship Management - CRM; indirect selling; mobile operator
Citace: JANDOVÁ, Anežka. Péče o klíčové zákazníky mobilních operátorů v České republice. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15255

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-54248


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet