Název: Analýza a návrh marketingové strategie hokejového klubu PSG Zlín
Překlad názvu: Analysis and Proposal of Marketing Strategy of PSG Zlín Hockey Club
Autoři: Adamík, Karel ; Adamík, Karel (oponent) ; Vyplašil, Michal (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fanoušek; hokejový klub; komunikační mix; marketingové trendy; marketingový mix; PSG Zlín; sportovní marketing; communications mix; fan; ice hockey club; marketing mix; marketing trends; PSG Zlin; sports marketing

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/23271

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-542395


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet