Název:
Sexismus v reklamě a jeho vliv na nákupní rozhodování generace Z
Autoři:
Krikelová, Lucie Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Krikelová, Lucie. Sexismus v reklamě a jeho vliv na nákupní rozhodování generace Z. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Tato bakalářská práce pojednává o vlivu sexismu v reklamě na nákupní rozhodování generace Z. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjištění, zda sexismus v reklamě ovlivní nákupní rozhodnutí generace Z pozitivně či negativně. Teoretická část je věnována literární rešerši, kde jsou objasněny základní pojmy, které jsou dále v této bakalářské práci rozvíjeny. Pomocí dotazníkového šetření jsou prezentována získaná data. Na základě výsledků získané z praktické části a odborné literatury, jsou formulována doporučení, která povedou ke zlepšení vnímání značky generací Z.Krikelová, Lucie. Sexism in Advertising and its Influence on Purchasing Decisions of Generation Z. Bachelor's thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2022. This bachelor's thesis discusses the influence of sexism in advertising on the purchase decisions of generation Z. The main goal of this bachelor's thesis is to find out whether sexism in advertising affects the purchase decisions of genera-tion Z positively or negatively. The theoretical part is devoted to literary research, where the basic terms are clarified, which are further developed in this bachelor's thesis. The obtained data are presented using a questionnaire survey. Based on the results obtained from the practical part and professional literature, recommenda-tions are formulated that lead to the improvement of brand perception by Genera-tion Z.
Klíčová slova:
advertising; gender; generace Z; generation Z; historie reklamy; history of advertising; reklama; sexism in advertising; sexismus v reklamě; stereotypes; stereotypy