Název:
Loajalita návštěvníka k destinaci
Autoři:
Plchotová, Lucie Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Plchotová, L. Loajalita návštěvníka k destinaci. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Diplomová práce se zabývá zhodnocením loajality návštěvníka turistické destinace jižní Morava. Dílčími cíli je identifikovat spokojenost návštěvníků s vybranou destinací a specifikovat faktory kvality mající klíčový vliv na loajalitu návštěvníka k destinaci. Nejprve je zpracována literární rešerše, analýza současného stavu jižní Moravy a vyhodnoceno dotazníkové šetření, kterého se zúčastnilo 1913 respondentů. Prostřednictvím regresní analýzy jsou identifikovány faktory, které mají zásadní vliv na loajalitu návštěvníka a jeho spokojenost. Následně je provedena vzájemná komparace faktorů kvality ve vybraných turistických oblastech. Získaná data jsou mezi sebou porovnávána a na závěr jsou formulována doporučení pro destinační management a poskytovatele služeb cestovního ruchu.Plchotová, L. Loyalty of the visitor to the destination. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2023. The diploma thesis evaluates visitor loyalty in the tourist destination south Moravia. The sub-objectives are to identify visitor satisfaction with the destination and to specify quality factors that influence visitor loyalty to the destination. Firstly, a literature search, an analysis of the current state of south Moravia, and an evaluation of a questionnaire survey, in which 1913 respondents took part, were carried out. The factors that have a major influence on visitor loyalty and satisfaction are identified through regression analysis. A correlation of factors in tourist areas is made. The data obtained are compared with each other, and recommendations for destination management and tourism service providers are formulated.
Klíčová slova:
destinace; destination; faktory kvality; jižní Morava; loajalita návštěvníka; quality factors; regresní analýza; regression analysis; satisfaction; south Moravia; spokojenost; visitor loyalty