Název: Rozhodování spotřebitele na trhu udržitelné módy
Autoři: Řehůřková, Monika
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: customer behaviour; customer decision-making; fast fashion; marketing communication; marketingová komunikace; rozhodování spotřebitele; rychlá móda; spotřebitelské chování; sustainability; sustainable fashion; udržitelnost; udržitelná móda

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=113699

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-542329


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-01, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet