Název:
Marketingová strategie pro pronajímatele glampingových zařízení
Autoři:
Abrahamová, Dominika Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Abrahamová, D. Marketingová strategie pro pronajímatele glampingových zařízení. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Bakalářská práce se věnuje novému trendu cestovního ruchu, který se nazývá glamping. Je zde popsána historie a vznik glampingu a také aktuální situace na českém trhu. Dále je zde uveden teoretický rámec, který je nutný pro pochopení problematiky marketingu služeb a marketingové strategie. Cílem práce je sestavení marketingové strategie pro pronajímatele glampingových zařízení. Marketingová strategie bude sestavena tak, aby dosáhla splnění vytyčených cílů, které si stanovil pronajímatel. Pro dosažení cíle bakalářské práce byly uskutečněny analýzy, které se věnují marketingovému prostředí. Další metodou výzkumu bylo dotazníkové šetření, které bylo určeno jak pro stále či potenciální zákazníky, tak pro neznalce glampingu. Výsledkem utvořených analýz a dotazníkového šetření je návrh vhodné marketingové strategie.Abrahamová, D. Marketing strategy for glamping facility owners. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2024. The bachelor thesis is devoted to a new trend in tourism called glamping. It describes the history and the origin of glamping, as well as the current situation on the Czech market. Furthermore, a theoretical framework is presented which is necessary for understanding the issues of service marketing and marketing strategy. The aim of the thesis is to establish a marketing strategy for glamping facilities. The marketing strategy will be constructed to achieve the set objectives set by the owner. To achieve the aim of the bachelor thesis, analyses have been carried out to look at the marketing environment. Another method of research was a questionnaire survey, which was designed for both regular or potential customers and those who are not familiar with glamping. The result of the formed analyses and questionnaire survey is the proposal of an appropriate marketing strategy.
Klíčová slova:
cestovní ruch; glamping accommodation; glampingové ubytování; marketing of services; marketing služeb; marketing strategy; marketingová strategie; tourism