Název: Priming efekt a jeho vliv na chování spotřebitele
Autoři: Hřebíčková, Michaela
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: behavioral bias; behavioral economics; behaviorální ekonomie; behaviorální zkreslení; chování spotřebitele; consumer behavior; iracionální chování spotřebitele; irrational consumer behavior; priming efekt; priming effect

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=123447

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-540550


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-02-18, naposledy upraven 2024-02-18.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet