Název:
Návrh nové marketingové strategie pro odvětví české autorské tvorby
Autoři:
Bocek, Anna Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá tématem české autorské tvorby módy a módních doplňků. Cílem je navržení možných marketingových doporučení pro české tvůrce. Data potřebná k analýze spotřebitelova chování a situace na trhu české autorské tvorby byla shromážděna pomocí dotazníkových šetření. Prvního – zaměřeného na spotřebitele (n=134), druhého – určeného tvůrcům (n=12). Získána data byla podrobena vhodným statistickým testům, které byly provedeny s pomocí statistického softwaru Statistica. Na základě provedené analýzy byla navržena vhodná doporučení. Ta se týkala zejména působení tvůrce na sociálních sítích, které byly shledány jako nejpodstatnější v rámci propagace tvůrce a jeho výrobků.The diploma thesis deals with the topic of Czech authorial creation of fashion and fashion accessories. The goal of the thesis is to propose possible marketing recommendations for Czech creators. The data needed to analyse consumer be-havior and the situation on the Czech authorial creation´s market were collected by using questionnaire surveys. The first – aimed at consumers (n=134), the sec-ond – aimed at creators (n=12). The obtained data were subjected to appropriate statistical tests, which carried out with the help of the statistical software Statisti-ca. Based on the analysis, appropriate recommendations were proposed. This mainly concerned the creator´s activity on social sites, which were found to be the most essential in the promotion of the creator and his products.
Klíčová slova:
author creation; autorská tvorba; chování spotřebitele; consumer behaviour; fashion; fashion accessories; marketing communication; marketing strategy; marketingová komunikace; marketingová strategie; móda; módní doplňky; social sites; sociální sítě