Název:
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Autoři:
Rozumová, Veronika Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá tématem influencer marketingu v rámci propagace destinace v cestovním ruchu. Literární rešerše neboli teoretická část se věnuje především problematice destinačního marketingu, internetových komunikačních prostředků, jako jsou sociální média a na závěr tématem influencer marketingu. Praktická část obsahuje analýzu sekundárních dat a také analýzu dat získaných pomocí kvantitativního šetření, přesněji dotazníkového šetření, které bylo zaměřeno na generaci Z. Na základě získaných dat z dotazníku byla vytvořena doporučení pro vybranou oblast, tedy Východní Moravu.The bachelor thesis deals with the topic of influencer marketing within the promotion of the destination in the tourism industry. Literary research or theoretical part mainly deals with the issue of destination marketing, internet means of communication such as social media and finally the topic of influencer marketing. The practical part includes analysis of the secondary data and also analysis of the data that were obtained using quantitative survey, more precisely questionnaire survey, which was aimed at generation Z. Based on the acquired knowledge from survey, recommendations were created for the selected area, i. e. Eastern Moravia.
Klíčová slova:
collaboration; destinace; destination; generace Z; generation Z; influencer marketing; influencers; social media; sociální média; spolupráce