Název:
Péče o zákazníky ve vybrané marketingové agentuře
Autoři:
Kovář, David Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Kovář, D. Péče o zákazníky ve vybrané marketingové agentuře. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků nejmenované marketingové agentury. Výzkum je proveden pomocí dotazníkového šetření u významných klientů marketingové agentury. Dotazníkový výzkum měl návratnost přibližně 30 %. Následně je provedena anonymizovaná rešerše péče o zákazníky u třinácti konkurenčních marketingových agentur. Na základě výsledků obou výzkumů vznikají doporučení pro zvýšení kvality péče ve vybrané marketingové agentuře. U doporučení byly vyčísleny náklady pro lepší určení priorit zapracování. Na základě provedených výzkumů vyšlo najevo, že zkoumaná marketingová agentura má až na výjimky spokojené zákazníky a její servis má vysoký standard. Slabé stránky marketingové agentury jsou rychlost, práce se sociálními sítěmi a nevhodný výběr některých předností pro prezentaci k zákazníkům. V porovnání s konkurencí naopak marketingová agentura disponuje výhodou v nabízené komplexnosti služeb a edukací klientů.Kovář, D. Customer care in a selected marketing agency. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2023. The bachelor thesis deals with the research of customer satisfaction in an unnamed marketing agency. The research is carried out by means of a questionnaire survey of the clients in marketing agency. The questionnaire research had a return of approximately thirty percent. Subsequently, anonymized research was carried out on thirteen competing marketing agencies. Based on results of both researches were created recommendations for improving the quality of care in the selected marketing agency. Costs were quantified to better prioritize the implementation in recommendations. Based on research conducted, it was found that the marketing agency has mainly satisfied customers and its service is of a high standard. The weaknesses of the marketing agency are speed, working with social media and inappropriate selection of some items for presentation to customers. Compared to competitors researched marketing angency has an advantage in the complexity of services and client education.
Klíčová slova:
B2B; customer care; customer relationship management; loajalita; loyality; marketing agency; marketingová agentura; péče o zákazníky; satisfaction; spokojenost; řízení vztahů se zákazníky