Název:
Využití marketingových nástrojů v maloobchodní jednotce Gastro
Překlad názvu:
Application of marketing instruments in the retail subject Gastro
Autoři:
BAJTOVÁ, Jitka Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé bakalářské práce je vyhodnocení současného využívání marketingových nástrojů v maloobchodní jednotce Gastro a navržení takových opatření, která by zvýšila tržby a zisk a přispěla ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Provedla jsem dva marketingové výzkumy. Jeden byl určen pro zákazníky a druhý pro spotřebitele (potenciální zákazníky) prodejny Gastro. Na základě zjištěných údajů a informací získaných pozorováním a rozhovory s majiteli podniku jsem navrhla opatření, které se týká svačin pro školáky, toto opatření jsem ekonomicky zhodnotila. The aim of my bachelor thesis is to evaluate the current use of marketing instrumensts in the retail subject Gastro and propose such measures to increase revenues and profits and raise the competitiveness of firms. I had two conducted marketing research. One was designed for customers and other was designed consumers (potential customers) Gastro stores. Based on the collected data and information obtained by observation and interviews with business owners I have suggested measures concerning snacks for schoolchildren, the measure I am economically evaluated.
Klíčová slova:
marketing; marketingové nástroje; marketingový výzkum; retailing; marketing; marketing instruments; marketing research; retailing Citace: BAJTOVÁ, Jitka. Využití marketingových nástrojů v maloobchodní jednotce Gastro. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/14856