Název: Porovnání obtížnosti textu učebnic chemie pro ZŠ eye-trackingem a metodou Nestlerová-Průcha-Pluskal
Překlad názvu: Comparison of Lower-secondary Chemistry Textbooks' Text-difficulty Using Eye-tracking and the Nestler-Průcha-Pluskal Method
Autoři: Sypecká, Martina ; Rusek, Martin (vedoucí práce) ; Tóthová, Martina (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza učebnic chemie pro ZŠ; Eye-tracking; metoda Think-aloud; obtížnost textu; Eye-tracking; Text difficulty; The analysis of primary school chemistry textbooks; The Think-aloud method

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/185391

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-534969


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-10-16, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet