Název: Návrh marketingové strategie pro začínající e-shop odborného vydavatelství a nakladatelství Knihy Togga
Překlad názvu: Proposal of marketing strategy for new e-commerce of Knihy Togga publisher
Autoři: Neumahr, Martin ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: elektronický obchod; Google Ads; Marketing; Meta; on-line marketing; pay per click; reklama; Sklik; advertising; e-shop; Google Ads; Marketing; Meta; on-line marketing; pay per click; Sklik

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/182808

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-532111


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet