Název:
Marketingová strategie společnosti Damedis, s.r.o.
Překlad názvu:
Marketing strategy of the company Damedis, s.r.o.
Autoři:
Richterová, Lucie ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] 1 Abstrakt Bakalářská práce se věnuje marketingové strategii společnosti Damedis, s.r.o., která se zabývá prodejem tiskáren a spotřebního materiálu pro tiskárny. V teoretické části je představena společnost Damedis a definovány základní pojmy nástrojů marketingové strategie a analýz, které budou použity. Je představena současná marketingová komunikace společnosti Damedis. V praktické části byl vypracován dotazník zkoumající obecné povědomí o společnosti Damedis a zároveň také nákupní preference na trhu. Dále byla provedena analýza konkurence a situační analýzy pro společnost Damedis. Ze situačních analýz byla provedena PEST analýza, Porterova analýza pěti sil a SWOT analýza, jejichž výsledky byly využity pro návrh zlepšení marketingové strategie společnosti Damedis. Závěrem z provedených analýz bylo doporučení pro společnost Damedis pro zvážení změny názvu jejich privátní značky, aby byla pro konečné spotřebitele lépe zapamatovatelná a došlo k propojení jejího názvu s názvem společnosti. Dále bylo vytvořeno doporučení pro zlepšení celkové marketingové komunikace, aby byl zvyšován brand awareness u spotřebitelů prodávaného sortimentu.1 Abstract The bachelor thesis is focused on the marketing strategy of Damedis, s.r.o., which sells printers and printing consumables. The theoretical part introduces the company Damedis and defines the basic concepts of marketing strategy tools and analyses that will be used. The current marketing communication of Damedis is presented. In the practical part a questionnaire was developed to investigate the general awareness of Damedis as well as the purchasing preferences in the market. Furthermore, a competitive and situational analysis for Damedis was conducted. From the situational analyses, PEST analysis, Porter's five forces analysis and SWOT analysis were conducted and the results were used to suggest improvements in the marketing strategy of Damedis. The conclusion from the analyses carried out was a recommendation for Damedis to consider changing the name of their private label to make it more memorable to end consumers and to link the name to the company name. Furthermore, recommendations were made to improve the overall marketing communication to increase brand awareness among the consumers of the products sold.