Název:
Podnikatelský plán - výroba a prodej cideru
Překlad názvu:
Business Plan - Production and Sale of Cider
Autoři:
Klimecký, Filip ; Bartošek, Vladimír (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření podnikatelského plánu pro založení podniku zaměřeného na výrobu a prodej cideru v Jihomoravském kraji. Cílem práce je vypracovat návrhy, které mohou sloužit jako podklady pro reálné založení podniku. Práce je rozdělena na tři části, kdy první část se zaobírá vymezením teoretických východisek pro podnikání, podnikatelský plán a vybrané metody strategické analýzy. Druhá část je věnována analýze současné situace, tzn. analýzy vnějšího a vnitřního prostředí podniku a provedení marketingového výzkumu. Ve třetí části jsou vypracovány návrhy na základě poznatků z provedené analýzy. Mezi návrhy je vypracována formulace činnosti podniku, strategie podniku, procesy podniku, marketingový plán a finanční plán.
This thesis focuses on the creation of a business plan for the establishment of a company focused on the production and sale of cider in the South Moravian Region. The aim of the thesis is to develop proposals that can serve as a basis for the real establishment of the enterprise. The thesis is divided into three parts, where the first part deals with the definition of the theoretical background for the business, the business plan and selected methods of strategic analysis. The second part is devoted to the analysis of the current situation, i.e. the analysis of the external and internal environment of the enterprise and the conduct of marketing research. In the third part, proposals are developed based on the findings of the analysis. Among the proposals, the formulation of the company's activities, the company's strategy, the company's processes, the marketing plan and the financial plan are developed.
Klíčová slova:
cider; finanční plán; jablečné víno; marketingový plán; marketingový výzkum; podnikatelský plán; podnikatelský záměr; strategický plán; business plan; cider; financial plan; marketing plan; marketing research; strategic plan
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/212077