Název:
Marketingový mix ve firmě Sellier & Bellot, a.s.
Překlad názvu:
Marketing mix in company Sellier & Bellot, a.s.
Autoři:
ZÁKOSTELNÁ, Dagmar Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé bakalářské práce bylo zhodnocení nástrojů marketingového mixu ve firmě Sellier & Bellot, a.s. a popřípadě navrhnout zlepšení k vybraným nástrojům mixu společnosti. Společnost je známá především jako výrobce střeliva, na které se tato práce také zaměřuje. V první části jsou teoreticky vymezeny nástroje marketingového mixu. V praktické části je nejprve představena společnost, čím se zabývá a její historie, a dále jsou analyzovány nástroje marketingového mixu tak, jak je společnost v současné době využívá. Nakonec jsou v práci návrhy na případé vylepšení využívání nástrojů marketingového mixu.The aim of this bachelor thesis was to evaluate tools of marketing mix in the Sellier & Bellot, Inc. and, where appropriate, suggest improvements to the mix of chosen instruments. The company is primarly known as a manufacturer of ammunition, which are the main topic of this dissertation. In the first part are theoretically defined tools of marketing mix. In the practical part is introduced the company and its history at first. Then are the tools of marketing mix of the company analyzed in the way the company use them now. At the end are suggestions for the company how to use better the tools of marketing mix.
Klíčová slova:
cena; distribuce; Marketingový mix; produkt; propagace; Marketing mix; place; price; product; promotion Citace: ZÁKOSTELNÁ, Dagmar. Marketingový mix ve firmě Sellier & Bellot, a.s.. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/18993