Název: Generování procedurálních planet v Unity
Překlad názvu: Generating Procedural Planets in Unity
Autoři: Kostolányi, Adam ; Milet, Tomáš (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [slo] [eng]

Klíčová slova: C#; elevation map; noise functions; planets; procedural generation; procedural planet generator; Unity; water erosion; water erosion simulation

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/210484

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-526908


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-06-18, naposledy upraven 2023-08-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet