Název:
Determining the brand awareness of product placement in video games
Autoři:
Král, Marek Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
eng
Abstrakt: [eng][cze] This bachelor thesis focusses on the determination of the brand awareness of product placement in video games. The theoretical part includes information about marketing, product placement and video games. The practical part consists of evaluation of the market research about product placements in video games. Conclusion suggests the most important factors influencing the level brand awareness.Tato bakalářská práce se zaměřuje na vymezení povědomého vnímání reklamy skrz product placement ve videohrách. Teoretická část obsahuje informace o marketingu, product placementu a videohrách. Praktická část se zaměřuje na analýzu provedeného marketingového výzkumu ohledně product placementu ve videohrách. V závěru jsou uvedeny faaktory, které se nejvyšší mírou podílý na hladině povědomí o značkách.
Klíčová slova:
branding; explorativní výzkum; individuální hloubkové rozhovory; komunikační mix; marketing; product placement; videohry