Název: Teorie rozmanitých inteligencí a její konsekvence pro pedagogickou praxi
Překlad názvu: The Theory of Multiple Intelligences and its Consequences for Educational Practice
Autoři: ŽŮRKOVÁ, Lydie
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Howard Gardner; inteligence; pedagogická praxe; pedagogika volného času; přístupy ke studiu inteligence; teorie rozmanitých inteligencí; basic approaches to the study of intelligence; Educational Practice; Howard Gardner; intelligence; leisure education theory; The Theory of Multiple Intelligences
Citace: ŽŮRKOVÁ, Lydie. Teorie rozmanitých inteligencí a její konsekvence pro pedagogickou praxi. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/17130

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-52402


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet