Název: PPC reklama jako nástroj propagace pro firmu Hypergen, s.r.o.
Autoři: Hanáková, Michaela
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: slo
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: discovery campaigns; discovery kampaně; Google Ads; online advertising; online reklama; pay per click; PPC; PPC advertising; PPC reklama; search ad network; vyhledávací síť

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=101056

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-523585


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-04-25, naposledy upraven 2023-04-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet