Název:
Návrh internetové marketingové komunikace pro firmu Včelařství Špaček
Autoři:
Špaček, Petr Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Špaček, P. Návrh internetové marketingové komunikace pro firmu Včelařství Špaček. Bakalářská práce. Brno. Mendelova univerzita v Brně, 2022 Bakalářská práce se zabývá internetovou marketingovou komunikací. Je rozdělena na teoretickou část a vlastní práci. V rámci teoretické části jsou popsány pojmy jako marketingová komunikace, charakterizované nástroje pro komunikaci a představeny analýzy pro vnitřní a vnější prostředí. V druhé části je popsána metodika práce, kde je popsán způsob postupu u vlastní práce a samotný výzkum. Výzkum je tvořen pomocí dotazníkového šetření. Na základě výsledků dotazníků a analýz byla navržena nová internetová marketingová komunikace pro firmu Včelařství Špaček.Špaček, P. Proposal of internet marketing communication for the company Včelařství Špaček. Bachelor thesis. Brno. Mendel University in Brno, 2022 Bachelor thesis deals with internet marketing communication. It is divided into a theoretical part and the actual work. The theoretical part describes concepts such as marketing communication, characterizes tools for communication and presents analyses for internal and external environments. In the second part, the methodology of the thesis is described, describing the procedure for the actual thesis and the research itself. The research consists of a questionnaire survey. Based on the results of the questionnaires and analyses, a new internet marketing communication for the company Včelařství Špaček was designed.
Klíčová slova:
internet communication; internetová komunikace; marketing communication; marketingová komunikace; social networks; sociálni sítě