Název:
Reklama a postoje spotřebitelů
Autoři:
Timková, Kristýna Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce Reklama a postoje spotřebitelů se dělí na dva celistvé celky, kterými jsou teoretická část a praktická část. Nejprve se v úvodu práce seznámíme s jejím tématem, cílem a strukturou. V první části, která je nazvaná teoretická, se budeme blíže zabývat nejen samotnou reklamou, ale i spotřebitelským chováním, neboť bez spotřebitelů by reklamy nebylo zapotřebí. Ve druhé části, která je nazvaná praktická, se pak podíváme na použitou metodologii pro marketingový výzkum a vyhodnocení dotazníku, který byl vyhotoven pro potřeby této práce a který zkoumal názory studentů z Mendelovy univerzity v Brně z Fakulty regionálního rozvoje a mezinárodních studií na dnešní reklamy. Co si dnešní mladí lidé vlastně myslí o reklamách? Jaké názory na ně mají? Sledují je, či nikolivěk?This Bachelor thesis Advertising and consumer attitudes is divided into two compact units, which are the theoretical part and the practical part. For the firs time we will describe the theme, the aim of the work and the structure of it in the introduction. Then in the first part, which is called the theoretical, we will explore not only the advertising, but also the consumer behavior, because without consumers, advertising is not necessary. In the second part, which is called the practical, we will deal with the methodology used for this marketing research and with the evaluation of the questionnaire which was drawn up for the purposes of this work and which examined the views of the students of Mendel University in Brno, Faculty of regional development and international studies on today's advertising. What today's young people actually think about advertising? What the opinions on them they have? Do they look at them, or not?
Klíčová slova:
kvantitativní výzkum; marketingový mix; reklama; spotřební chování; studenti z FRRMS