Název:
Promotion výrobků a služeb na internetu
Překlad názvu:
Internet promotion of products and services
Autoři:
CHALUPOVÁ, Hana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Marketing vydělává a přináší úspěch a o marketingu na internetu to platí několikanásobně. Tématem diplomové práce bylo vymezení způsobů použití internetového marketingu v aplikaci na dvě vybrané společnosti, porovnání jejich přístupů k reklamě, pohled jejich uživatelů na internetovou reklamu a propagaci výrobků a služeb na internetu. Při výběru zmíněných dvou firem vznikl zajímavý kontrast v sortimentu i přístupu k marketingu. Objektem zkoumání jsou způsoby a techniky použití reklamy na internetu a pohled uživatelů internetu na reklamu. Vlastní práce byla rozdělena do pěti částí. Po první etapě, která zahrnovala studium odborné literatury a vymezení pojmů, následoval rozbor společností s ohledem na internetovou reklamu, dotazníkové šetření a jeho vyhodnocení, interpretace výsledků a vyjádření závěrů a vhodných doporučení.Marketing makes money and brings success. About online marketing we can say much more. The main topic and the objektive of this thesis was to define some ways of using online marketing in the aplication for two companies, to compare their access to the advertising, get a view of the internet users to the online advertising and promotion of products and services. These two companies are very different. The thesis was separated into five parts. After the first part, which was about studium specialized literature, four other parts followed {--} analysis of the companies concerning online advertising, the respektive research and its data evaluation and interpretation, expressing the ends and recommendations.
Klíčová slova:
internet; marketing; marketingové strategie; promotion; reklama; advertising; internet; marketing; marketing strategy; promotion Citace: CHALUPOVÁ, Hana. Promotion výrobků a služeb na internetu. České Budějovice, 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/11690