Název:
Nákupní chování spotřebitelů v prodejně
Překlad názvu:
Consumer behaviour of consumers in the store
Autoři:
ŠÍTALOVÁ, Sára Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je popsat nákupní chování spotřebitelů v prodejně a navrhnout změny prostorového uspořádání vybrané prodejny. Teoretická část se zaměřuje na popsání rozdílů mezi spotřebním a nákupním chováním, přístupům ke spotřebnímu chování a faktorům, které jej ovlivňují. Podstatnou částí je též kupní rozhodovací proces a principy space managementu. Praktická část mapuje současný stav prodejny a vyhodnocení dotazníkového šetření. Na základě výsledků jsou vytvořeny návrhy na změny.The aim of the diploma thesis is to describe the consumer buying behaviour in the store and to design changes in the spatial store layout. The first part of the thesis focuses on describing differences between consumer behaviour and consumer buying behaviour, approaches to the consumer behaviour and the factors, which influence it. An important part is also the purchasing decision-making process and the principles of space management. The second part of the thesis maps the current store layout and the evaluation of the questionnaire survey. Based on the results, the proposals for changes are made.
Klíčová slova:
kvantitativní výzkum; nákupní chování spotřebitelů; prostorové uspořádání prodejny; spotřebitel; consumer; consumer buying behaviour; quantitative research; store layout Citace: ŠÍTALOVÁ, Sára. Nákupní chování spotřebitelů v prodejně. České Budějovice, 2022. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/64032