Název: Manipulace v marketingové komunikaci
Překlad názvu: Manipulation in marketing communication
Autoři: BURIANOVÁ, Denisa
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: etický marketing; generace Y; influencer marketing; manipulace; marketingová komunikace; podpora prodeje; reklama; adversing; ethical marketing; generation Y; influencer marke-ting; manipulation; marketing communication; sales promotion
Citace: BURIANOVÁ, Denisa. Manipulace v marketingové komunikaci. České Budějovice, 2022. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/63857

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-517959


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-01-15, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet