Název: Beaujolais nouveau. Charakteristika komerční strategie.
Překlad názvu: Beaujolais nouveau. Characteristic of commercial strategy
Autoři: HORTOVÁ, Petra
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: propagace; trh s vínem a alkoholickými nápoji; víno; the market of wine and alcoholic beverages; the promotion; the wine
Citace: HORTOVÁ, Petra. Beaujolais nouveau. Charakteristika komerční strategie.. České Budějovice, 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/12477

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-51749


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet