Název:
Využití canisterapie u žáků s kombinovaným postižením ve školách a školských zařízeních
Překlad názvu:
The use of canistherapy for Children with Multiple disabilities in Schools and School Institutions
Autoři:
RUČKAYOVÁ, Tereza Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je popsat v teoretické rovině přínosy realizace canisterapie ve školách a školských zařízeních, pro žáky s kombinovaným postižením v Českých Budějovicích a okolí z pohledu pedagogických pracovníků. Dílčím cílem bakalářské práce je zmapovat, která organizace je nejčastěji volena pro výkon canisterapie. Dále jaké bylo prvotní seznámení pedagogů s touto metodou. The aim of this thesis is to carry out a qualitative analysis of selected schools and school institutions that use canistherapy in the educational process of pupils with multiple disabilities at České Budějovice and surroudings of this city. Another aim of this thesis is to describe benefits of canistherapy from the pedagogical staff¨s point of wiew, A partial aim of the bachelor´s thesis will be to describe organization that is selected in most cases and the first meeting of pedagogical staff and canisteraphy.
Klíčová slova:
canisterapie; kombinované postižení; pedagog; terapie; školská zařízení; školy; canistherapy; combined disability; pedagog; school institution; schools; therapy Citace: RUČKAYOVÁ, Tereza. Využití canisterapie u žáků s kombinovaným postižením ve školách a školských zařízeních. České Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/61755