Název:
Marketingová strategie ubytovacího zařízení
Překlad názvu:
Marketing Strategy of the Accommodation Facility
Autoři:
BERÁNKOVÁ, Tereza Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je vytvoření zjednodušené marketingové strategie pro vybrané ubytovací zařízení na základě teoretických poznatků, vytvořených analýz a dotazníku spokojenosti hostů. Za ubytovací zařízení byl zvolen rodinný Penzion Na Špičáku, který se nachází v Českém Krumlově. Diplomová práce vysvětluje termíny jako marketing, strategický marketing, marketingová strategie, strategický marketingový proces a další důležité termíny pro dobré pochopení tématu práce. Pro výzkum byly v práci zvoleny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, analýza konkurence, SWOT analýza a krátký dotazník spokojenosti hostů. Kvůli pandemii Covid-19 byla do práce přidána i analýza dopadů této krize na podobná ubytovací zařízení. Na základě výsledků z výzkumu a analýz je v práci nevržena zjednodušená marketingová strategie a opatření, která by měla vést ke zvýšení konkurenceschopnosti zvoleného penzionu.The aim of this diploma thesis is to set a marketing strategy for accommodation facility based on theoretical knowledge, carried out analysis and survey of customer satisfaction. As an accommodation facility has been selected a family guesthouse called Penzion Na Špičáku which is located in Český Krumlov. This diploma thesis explains terms as a marketing, strategic marketing, marketing strategy, strategic marketing process and other important terms for well understanding of given topic. For the research in this thesis, there are selected analysis of internal and external environment, competition analysis, SWOT analysis and short questionnaire of customer satisfaction. Due to the Covid-19 pandemic, the analysis of impacts on other similar accommodation facilities has been added into this thesis. Based on the outcome of the research and analysis, there is suggested a marketing strategy and actions that would lead to higher competitiveness of chosen guesthouse.
Klíčová slova:
analýza konkurence; analýza vnitřního a vnějšího prostředí; dopady pandemie Covid-19; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; strategický marketingový proces; SWOT analýza; ubytovací zařízení; accommodation facility; analysis of internal and external environment; competition analysis; impacts of Covid-19 pandemic; marketing; marketing mix; marketing strategy; strategic marketing process; SWOT analysis Citace: BERÁNKOVÁ, Tereza. Marketingová strategie ubytovacího zařízení. České Budějovice, 2021. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/60765