Název: FACH - funkční analýza chování u žáků s ADHD na 1. stupni ZŠ
Překlad názvu: Using Functional Behavioral Assessment in Pupils with ADHD at Primary School
Autoři: ŠKOCHOVÁ, Kamila
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 1. stupeň základní školy; ADHD; funkční analýza chování; individuální vzdělávací plán; intervenční přístup; plán pedagogické podpory; ADHD; Educational support plan-PLPP; Functional Analysis of Behavior; Individual education plan- IVP; interventional approach; primary school; support
Citace: ŠKOCHOVÁ, Kamila. FACH - funkční analýza chování u žáků s ADHD na 1. stupni ZŠ. České Budějovice, 2021. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/58889

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-515310


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-01-15, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet