Název: Význam marketingové analýzy pro tvorbu podnikatelského plánu malé firmy
Překlad názvu: The importance of marketing analysis for creating business plan of small enterprise
Autoři: POŘÁDKOVÁ, Jana
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: malé a střední podnikání; marketingová analýza; podnikatelský plán; služba; zákazník; business plan; consumer; marketing analysis; service; small and medium enterprises
Citace: POŘÁDKOVÁ, Jana. Význam marketingové analýzy pro tvorbu podnikatelského plánu malé firmy. České Budějovice, 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8828

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-51267


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet