Název:
Význam marketingové analýzy pro tvorbu podnikatelského plánu malé firmy
Překlad názvu:
The importance of marketing analysis for creating business plan of small enterprise
Autoři:
POŘÁDKOVÁ, Jana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je marketingová analýza ve vztahu k nově vznikající firmě a vytvoření podnikatelského plánu. Marketingová analýza, vedle charakteristiky podniku, podnikatelské činnosti a finančního plánu, tvoří podstatnou část podnikatelského plánu. Má v podnikatelském plánu a především pro podnikatelskou činnost svůj podstatný a velký význam. Bylo zhodnoceno vnější prostředí, trh, odvětví, konkurence, dodavatelé, zákazníci, příležitosti a ohrožení vzhledem k zakládanému podniku. K tomu byla použita STEP analýza, SWOT analýza, Porterův model a dotazníkové šetření. Získané informace sloužily jako podklad právě pro zpracování podnikatelského plánu a zhodnocení úspěšnosti podnikatelské činnosti. The aim of thesis is a marketing analysis in relation to the emerging enterprise and creating a business plan. Marketing analysis, in addition to the characteristics of the enterprise, business activity and financial plan, form a significant part of the business plan. It has substantial and great importance in the business plan and especially for business activity. The external environment, market, branch, competitors, suppliers, customers, opportunities and threats were examined in relation to the emerging enterprise. STEP analysis, SWOT analysis, Porter´s model and questionnaire were used. The obtained data served as the basis for the processing of a business plan and evaluating the success of the business activity.
Klíčová slova:
malé a střední podnikání; marketingová analýza; podnikatelský plán; služba; zákazník; business plan; consumer; marketing analysis; service; small and medium enterprises Citace: POŘÁDKOVÁ, Jana. Význam marketingové analýzy pro tvorbu podnikatelského plánu malé firmy. České Budějovice, 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8828