Název: Jazykové, hodnotové a kulturní rozdíly a shody v německé a české reklamě na pivo
Překlad názvu: Similarities in Language, Values and Culture and their Differences in the German and Czech Beer Advertisement.
Autoři: ABELOVÁ, Klára
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: ger
Abstrakt: budik
Citace: ABELOVÁ, Klára. Jazykové, hodnotové a kulturní rozdíly a shody v německé a české reklamě na pivo. České Budějovice, 2007. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/1310

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-512536


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-01-15, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet