Název:
Marketingové metody v praxi
Překlad názvu:
Marketing methods in practise
Autoři:
ŘEŘÁBEK, Tomáš Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce je zaměřena na vybrané marketingové metody používané v tomto oboru. V práci jsou použity tyto metody - SWOT analýza, Porterův model a ABC analýza. V literárním přehledu je uvedena problematika týkající se marketingového plánování, situační analýzy a především vybraných metod situační analýzy. V následující části jsou tyto metody aplikovány na vybraný podnik. Poté zhodnoceny z pohledu přínosu pro firmu a také je určeno jejich možné pořadí v konkrétních situacích, ve kterých by se podnik mohl nacházet.This bachelor thesis is focused on chosen marketing methods used in this discipline. In the thesis are used these analyses - SWOT analysis, Porter's model and ABC analysis. In literature survey is specified issue of marketing planning, situational analysis and especially issue of chosen marketing methods. In the following section are these analyses applied to the selected firm. Then they are evaluated from the view of concrete benefit for the company and also there is determined possible order in concrete situations in which the firm could be found.
Klíčová slova:
ABC analýza; marketingové metody; marketingové plánování; Porterův model; situační analýza; SWOT analýza; ABC analysis; marketing methods; marketing planning; Porter's model; situational analysis; SWOT analysis Citace: ŘEŘÁBEK, Tomáš. Marketingové metody v praxi. České Budějovice, 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/11834