Název:
Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
Překlad názvu:
The analyse of exploitation the regional brand by chosen producents in the region of Šumava
Autoři:
ŘEZÁČOVÁ, Jiřina Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem mé práce je provést analýzu využití regionální značky a dopadů u výrobců certifikovaných produktů v regionu Šumava. Konkrétně je výzkum zaměřen na značku Šumava {--} originální produkt. Součástí mé práce byly řízené rozhovory, které byly zpracovány a analyzovány formou případových studií.The main aim of my thesis is to analyze the use of regional brands and the impact on manufacturers of certified products in the Šumava Region. Specifically, the research focuses on brand Šumava - the original product. Part of my work were interviews that were compiled and analysed in form of case studies.
Klíčová slova:
branding; marketing; marketingový mix; Regionální značka; Šumava {--} originální produkt; branding; marketing; marketing mix; Regional brand; Šumava {--} the originál product Citace: ŘEZÁČOVÁ, Jiřina. Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15111