Název:
Využití marketingových nástrojů v supermarketu Albert
Překlad názvu:
Application of marketing instruments in the Albert supermarket
Autoři:
SMETANA, Martin Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Pro dosažení stanoveného cíle práce byl využit kvantitativní a kvalitativní marketingový výzkum. Kvantitativní výzkum proběhl formou dotazníkového šetření v akčním rádiu prodejny a dotázáno bylo 109 spotřebitelů. Kvalitativní výzkum proběhl formou případové studie. Na základě získaných informací byly na závěr navrženy opatření, které by měly vést ke zlepšení stávající situace.The Primary aim of this bachelor work was reached by using quantitative and qualitative market research. For quantitative research was used questionnaire inquiry, questions quoted in the questionnaire were answered by 109 informants. Detailed study was done for qualitative research. Gathered data were used for final recommendation of improvements.
Klíčová slova:
maloobchod; marketing; marketingové nástroje; marketingový výzkum; marketing; marketing research; marketing tools; retail Citace: SMETANA, Martin. Využití marketingových nástrojů v supermarketu Albert. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/14874