Název: Výzkum dosahu a účinku reklamního prostředku a média
Překlad názvu: Research of coverage and effect of advertisingform and medium
Autoři: VOJTÍŠKOVÁ, Lucie
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: druhy reklamy; formy propagace; historie reklamy; Propagace; reklama; výzkum propagace; účinnost reklamního prostředku.; advertising; effect of advertisingform.; form of promotion; history of advertising; Promotion; research of promotion; types of advertising
Citace: VOJTÍŠKOVÁ, Lucie. Výzkum dosahu a účinku reklamního prostředku a média. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/18991

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-50309


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet