Název:
Výzkum dosahu a účinku reklamního prostředku a média
Překlad názvu:
Research of coverage and effect of advertisingform and medium
Autoři:
VOJTÍŠKOVÁ, Lucie Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na výzkum reklamních inzercí v časopisech a novinách. Účinnost a dosah tohoto reklamního prostředku je zjišťován prostřednictvím experimentu a dotazování. V závěru práce je uveden návrh pro využití výsledků výzkumu a porovnání získaných informací.The Bachelor´s thesis is oriented on research of advertisements in magazines and newspapers. Effect and coverage this advertisement is investigated through of experiment and interview. At the close is presented design for findings assimilation and comparison of obtained information.
Klíčová slova:
druhy reklamy; formy propagace; historie reklamy; Propagace; reklama; výzkum propagace; účinnost reklamního prostředku.; advertising; effect of advertisingform.; form of promotion; history of advertising; Promotion; research of promotion; types of advertising Citace: VOJTÍŠKOVÁ, Lucie. Výzkum dosahu a účinku reklamního prostředku a média. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/18991