Original title: Využití korespondenční analýzy v marketingu
Translated title: Use of correspondence analysis in marketing
Authors: TONDLOVÁ, Kateřina
Document type: Bachelor's theses
Year: 2011
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: correspondence analysis; marketing research; questionnaire; the corresponding map; the mobile phone market; dotazník; korespondenční analýza; korespondenční mapa; marketingový výzkum; trh mobilních telefonů
Citation: TONDLOVÁ, Kateřina. Využití korespondenční analýzy v marketingu. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/18979

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-50307


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share