Název: Vliv reklamní kampaně na prodej zboží farmaceutické firmy a její působení na zákazníka.
Překlad názvu: The impact of the advertising campaign on the sales of products of pharmaceutical companies and its impact on the consumer.
Autoři: KROUPOVÁ, Veronika
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Akutní respirační onemocnění; chřipka; komunikace; marketingová komunikace; marketingový mix; prevence; reklama; spotřební chování; acute respiratory disease; advertising; communication; consumer behaviour; influenza; marketing communication; marketing mix; prevention
Citace: KROUPOVÁ, Veronika. Vliv reklamní kampaně na prodej zboží farmaceutické firmy a její působení na zákazníka.. České Budějovice, 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/12947

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-49709


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet