Název:
Vliv zpětné informace na zlepšení techniky kraul v dětských kategoriích 6 - 9 let
Překlad názvu:
The influence of feedback to improve freestyle techniques in children's categories 6 - 9 years old
Autoři:
Lachman, Ondřej ; Čechovská, Irena (vedoucí práce) ; Jurák, Daniel (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Nazev: Vliv zpětné informace na zlepšení techniky kraul v dětských kategoriích 6 - 9 let Cíle: Cílem diplomové práce je vyhodnocení vlivu zpětné informace na zlepšení plavecké techniky kraul v dětských kategoriích 6 - 9 let. Metody: V práci jsme použili metody pozorování, expertní posouzení a analýzy videozáznamu pořízených ve výukovém bazénu. Pro porovnání vlivu zpětné informace na zlepšení techniky probíhala výuka ve sledovaných skupinách obsahově totožná. Výsledky: Výsledky práce ukazují, že následná zpětná informace prostřednictvím videonahrávek a slovního popisu má pozitivní vliv na změnu techniky kraul v dětských kategoriích 6 - 9 let. Klícova slova: plavání, plavecký zpusob kraul, dětská technika, analýza videozáznamuTitle: The influence of feedback to improve freestyle techniques in children's categories 6 - 9 years old Objectives: The aim of the thesis is to evaluate the effect of feedback to improve freestyle swimming techniques in children's categories 6 - 9 years. Methods: In this work, we used the methods of observation, expert assessment and analysis of video recordings in the training pool. To compare the effect of feedback on improving techniques be taught in groups monitored identical in content. Results: The results of our study show that the subsequent feedback through videos and verbal description has a positive influence on changing a crawl technique in children's categories 6 - 9 years. Key words: swimming, front crawl stroke, children swimming technique, analysis of videotapes
Klíčová slova:
analýza videozáznamu; dětská technika; plavecký způsob kraul; plavání; analysis of videotapes; children swimming technique; front crawl stroke; swimming