Název:
Využití klasifikačních stromů v marketingovém průzkumu trhu
Překlad názvu:
Usage classification trees in market analysis
Autoři:
PROKOPOVÁ, Kateřina Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Ve své diplomové práci jsem se zabývala využitím klasifikačních stromů v marketingovém průzkumu trhu, přičemž jsem se zaměřila na oblast poskytování mobilních služeb. Cílem mé práce bylo pomocí progresivní metodologie CART (klasifikační a regresní stromy) identifikovat důležité faktory ovlivňující chování zákazníka. Na základě dotazníkového šetření jsem dospěla k závěrům, že zákazníci jsou při výběru mobilního operátora ovlivněni jejich čistým měsíčním příjmem, věkem, povoláním, službami, které nejvíce využívají a tím, zda využívají mobilního operátora pro osobní či firemní účely. In my thesis I dealt with usage classification trees in market analysis, whereas I focused on area providing mobile services. The aim of my work was, by use of progressive methodology CART (classification and regression trees), to identify important factors biasing consumer behavior. On the basis of this questionnaire inquiry I have came the opinion, that consumers purchase mobile phone services base on their net monthly income, age, occupation, services required and whether they use the mobile service for personal or business purposes.
Klíčová slova:
klasifikační stromy; mobilní operátoři; classification trees; mobil phone services Citace: PROKOPOVÁ, Kateřina. Využití klasifikačních stromů v marketingovém průzkumu trhu. České Budějovice, 2008. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/7730