Název: Marketingový výzkum spotřebitelské poptávky pro vybranou firmu
Překlad názvu: Marketing research of consumer demand for select company
Autoři: TOMANDLOVÁ, Dana
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cílová skupina spotřebitelů; dotazník; marketing; marketingový výzkum; spotřebitelská poptávka; consumer demand; marketing; marketing research; questionnaire; target group of consumers
Citace: TOMANDLOVÁ, Dana. Marketingový výzkum spotřebitelské poptávky pro vybranou firmu. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/9102

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-48731


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet