Název: Sponzorství, dary a reklamy - účetní a daňové aspekty
Překlad názvu: Sponsorship, gifts and advertising - acounting and tax point of view
Autoři: FICOVÁ, Andrea
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dary; daň; daňové náklady; odčitatelná položka; reklama; sponzorství; základ daně; účetnictví; accounting; advertising; gifts; sponsorship; tax; tax base; tax cost; tax-deductible items
Citace: FICOVÁ, Andrea. Sponzorství, dary a reklamy - účetní a daňové aspekty. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/9524

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-48619


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet