Název:
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
Překlad názvu:
Using of Marketing Tools in Chosen Retail Subject
Autoři:
KUBÁSKOVÁ, Tereza Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé práce bylo zanalyzovat stav marketingových nástrojů v maloobchodech vybrané oblasti, což bylo provedeno pomocí dotazníkového šetření a následně graficky zpracováno. Dalším úkolem bylo provést hloubkový rozhovor ve vybraném maloobchodě o jeho historii, působení na trhu, využívání marketingových nástrojů, zpracování následné analýzy a navržení doporučení pro zlepšení.An objective of my work is to analyse a marketing instruments state of retails in a chosen area. This has been done by interviewing and then it has been graphically elaborated. Next objective is to make a depth interview in a chosen retail about its history, market standing, marketing instruments usage and to elaborate an analysis of these facts and to propose an improvement recommendation.
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; hloubkový rozhovor; konkurence; maloobchod; marketingový mix; marketingový výzkum; zákazníci; competition; customers; depth interview; marketing mix; marketing research; questionnaire investigation; retail Citace: KUBÁSKOVÁ, Tereza. Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8874