Název: Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
Překlad názvu: Using of Marketing Tools in Chosen Retail Subject
Autoři: KUBÁSKOVÁ, Tereza
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazníkové šetření; hloubkový rozhovor; konkurence; maloobchod; marketingový mix; marketingový výzkum; zákazníci; competition; customers; depth interview; marketing mix; marketing research; questionnaire investigation; retail
Citace: KUBÁSKOVÁ, Tereza. Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8874

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-48608


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet