Název: Nové trendy v získávání zákazníků prostřednictvím platforem online marketingu na příkladu společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Překlad názvu: New trends in acquiring customers through online marketing platforms on the example of ŠKODA AUTO a.s.
Autoři: Němcová, Markéta ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Soukeník, Štěpán (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: automobilový průmysl; digitální strategie; inovace; online marketing; značka; automotiveindustry; brand; digital strategy; inovation; online marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/79962

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-485549


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet