Název:
Mediální plánování a jeho využití v komerčních komunikacích
Překlad názvu:
Media planning and its use in commercial communication
Autoři:
Novotná, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Blodigová, Lenka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Média a jejich dělení Vývoj a účinnost médií Mediální thr Výzkumy a ukazatele Plánování Situační analýza,cíle strategie Plán Mediální plán pro kampan společnosti McDonaldMedia and media types, development and efficiency of media, media market, media researches and indicators, media planning, situation analyze,objectives, strategies, media plan for campaign of McDonald
Klíčová slova:
kampan; média; plánování; campaign; media; planning
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/8851